Job 28 van 79


Report this listing

Solliciteren



ACCOUNT MANAGER SOCIAAL SECRETARIAAT


Functie

Sociaal Secretariaat | HQ: Brussel|Antwerpen, Vlaams-Brabant en stukje Brussel |Prospectie | Accountancy |1102603

Over de organisatie

Onze klant is een gekend sociaal secretariaat die hun klanten ontzorgen van alle sociale administratie. Je komt terecht in een hecht team die zich enkel focussen op accountancy klanten waar enorm veel ruimte is voor persoonlijke ontwikkeling.

Jouw nieuwe functie

Ben jij een gedreven professional met een passie voor sales en het ontwikkelen van nieuwe zakelijke kansen? Als Account Manager ben je verantwoordelijk voor het genereren van nieuwe mogelijkheden en het vergroten van de omzet voor de regio Antwerpen, Vlaams-Brabant en een stukje van Brussel. De klanten waar jij op focust zijn boekhouders en accountants. Je speelt een cruciale rol in het identificeren en benaderen van potentiële klanten, het ontwikkelen van sterke samenwerkingen en het uitbreiden van het klantenbestand. Met een gestructureerde planning ga je op pad om alle diensten voor te stellen en partner te worden in hun verhaal.

Je bent verantwoordelijk voor het volledige salesproces van A tot Z waarbij je je afspraken zelf inplant, een volledige behoefteanalyse doet en op maat gemaakte oplossingen brengt. Alle info bezorg je dan aan het sociaal secretariaat waarna zij het overnemen. Rapporteren doe je in deze functie aan de Sales Manager.

Jouw profiel

Jouw profiel

  • Minimum 3 jaar ervaring in een dienstverlenende outside salesfunctie
  • Hunter mentaliteit, je bent niet bang om grote deuren te openen
  • Een affiniteit met de accountancy sector is zeker aanwezig bij jou
  • Je bent communicatief en kan gemakkelijk het ijs breken
  • Perfect Nederlands met een goed niveau van het Frans en Engels
  • Acties uitvoeren ter ondersteuning van het personeelsbeheer (aanwerving, opleiding, ...)
  • De commerciële dienst van de onderneming organiseren (ontwikkeling van het netwerk, commerciële opleidingen, ...)
  • Budgetten opstellen en beheren
  • De commerciële strategie van de onderneming uitwerken
    De jaaractieplannen bepalen (productpromotie, markten waarop kan worden geïnvesteerd, ...)
  • Informatiestromen binnen de commerciële dienst uitwerken (vergaderingen, nota's, richtlijnen, ...)
    Informatie uitwisselen met de commerciële medewerkers

Aanbod

De arbeidsvoorwaarden

Je mag voor deze functie als Account Manager een aantrekkelijk brutosalaris verwachten afhankelijk van ervaring met een jaarbonus en totaalpakket aan extralegale voordelen zoals elektrische firmawagen met laadkaart, gsm, laptop, maaltijdcheques, groeps- en hospitalisatieverzekering, netto-onkostenvergoeding en 31 vakantiedagen.

Solliciteer direct op deze vacature

Heb je interesse in deze job? Solliciteer dan snel online en stuur ons je cv, of bel ons op voor meer informatie.

Is deze job niet helemaal wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een nieuwe functie? Aarzel niet om ons te contacteren voor een vertrouwelijk gesprek over je carrièremogelijkheden.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht